Zanzibar - Reisverslag uit Zanzibar, Tanzania van Tanzania-2014 - WaarBenJij.nu Zanzibar - Reisverslag uit Zanzibar, Tanzania van Tanzania-2014 - WaarBenJij.nu

Zanzibar

Door: Ad.

18 Augustus 2014 | Tanzania, Zanzibar

Gisterenavond nog een leuke acrobatenshow bekeken van enkele Afrikanen en daarna zijn de kids nog even naar de "disco" gegaan in het resort hiernaast.
Het stelde niet zo veel voor maar was wel leuk volgens hen.
Tineke en ik zijn rustig naar onze kamer gegaan.
Vanochtend werd ik pas rond 8:30 uur wakker. Ja ik leer het weer dat " uitslapen" !
Na het ontbijt onze plek weer ingenomen: de familie in de zon en ik heerlijk in de schaduw.
Mijn boek is spannend dus ik vermaak me wel: een Nicci French.
We hebben geluncht bij de buren en daarna zijn Tineke en ik een wandeling gaan maken langs de kust.
Lekker met de voeten door het water. Jammer genoeg konden we op een gegeven moment niet meer verder vanwege de vele zee-egels. Die prikten te veel.
Nu zit ik lekker in de schaduw dit blog bij te werken.
Morgen verkassen we naar Stone town en dan in het woensdagavond al weer over: om 19:00 uur vliegen we naar Dar es Salaam en dan na enkele uren wachten verder via Istanboel naar Schiphol.
Het aftellen is begonnen maar het is een mooie vakantie.

Ad.

• 18 Augustus 2014 - 22:08

Pannen:

Boek uitgelezen? Dank je wel voor alle mooie verhalen. We verheugen ons op de foto's. Geniet nog even van al het prachtigs om jullie heen en alvast een goede terugreis gewenst.

• 19 Augustus 2014 - 14:18

Cees En Mieke: