Zanzibar - Reisverslag uit Zanzibar, Tanzania van Tanzania-2014 - WaarBenJij.nu Zanzibar - Reisverslag uit Zanzibar, Tanzania van Tanzania-2014 - WaarBenJij.nu

Zanzibar

Door: Ad.

Blijf op de hoogte en volg

18 Augustus 2014 | Tanzania, Zanzibar

Gisterenavond nog een leuke acrobatenshow bekeken van enkele Afrikanen en daarna zijn de kids nog even naar de "disco" gegaan in het resort hiernaast.
Het stelde niet zo veel voor maar was wel leuk volgens hen.
Tineke en ik zijn rustig naar onze kamer gegaan.
Vanochtend werd ik pas rond 8:30 uur wakker. Ja ik leer het weer dat " uitslapen" !
Na het ontbijt onze plek weer ingenomen: de familie in de zon en ik heerlijk in de schaduw.
Mijn boek is spannend dus ik vermaak me wel: een Nicci French.
We hebben geluncht bij de buren en daarna zijn Tineke en ik een wandeling gaan maken langs de kust.
Lekker met de voeten door het water. Jammer genoeg konden we op een gegeven moment niet meer verder vanwege de vele zee-egels. Die prikten te veel.
Nu zit ik lekker in de schaduw dit blog bij te werken.
Morgen verkassen we naar Stone town en dan in het woensdagavond al weer over: om 19:00 uur vliegen we naar Dar es Salaam en dan na enkele uren wachten verder via Istanboel naar Schiphol.
Het aftellen is begonnen maar het is een mooie vakantie.

Ad.


  • 18 Augustus 2014 - 22:08

    Pannen:

    Boek uitgelezen? Dank je wel voor alle mooie verhalen. We verheugen ons op de foto's. Geniet nog even van al het prachtigs om jullie heen en alvast een goede terugreis gewenst.

  • 19 Augustus 2014 - 14:18

    Cees En Mieke:

    Goede thuisreis gewenst.
    tot gauw.
    C&M

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tanzania, Zanzibar

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 Augustus 2014

Stone town

19 Augustus 2014

Laatste dag in het oosten van Zanzibar

18 Augustus 2014

Zanzibar

17 Augustus 2014

Zanzibar.

16 Augustus 2014

Op naar Zanzibar

Actief sinds 31 Juli 2014
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 3716

Voorgaande reizen:

31 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: